maandag 8 oktober 2012

Weekschema school/RC/thuis

Al twee weken gaat mijn kleine superman huilend naar school. Verschrikkelijk vind ik het. Hij gilt aldoor 'lela, lela, lela'. Met andere woorden hij vind het revalidatiecentrum véél leuker. Je kan natuurlijk niet enkel doet dat wat je wil.
We gebruikten sinds eind juni het dagschema niet meer. Na de schoolvakantie voerde ik het terug in enkel om naar school en het RC te gaan maar eigenlijk had mijn kleine superman er geen nood meer aan en de miserie bleef in verband met het naar school gaan.
Vandaag maakte ik dus een nieuw weekschema. Eentje dat weergeeft waar hij de hele week naartoe moet in voor- en namiddag. Daarnet huilde hij er al op en snapte hij er niets van... het was natuurlijk maar de introductie. Hopelijk gaat het beter eens hij het principe snapt.
Het is in elk geval de bedoeling dat telkens er een halve dag voorbij is hij dat symbooltje in zijn doosje mag gooien. Gaat hij hele dagen naar school mag hij er ineens twee aftrekken. Tot de week om is en dan maken we zondagavond een nieuw voor de komende week.

Zo ziet zijn weekschema er nu uit. Rikki is zijn schoolsymbooltje en het bloemetje gebruiken we voor het RC. Volgende week donderdag proberen we voor het eerst een hele dag school. Duimen jullie mee?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten