dinsdag 23 oktober 2012

Voorbereiden op de operatie

Gisteren gingen we naar de kinderpsycholoog met mijn kleine superman, op zich niets nieuws voor ons maar uiteraard ging het daar over het voorbereiden op de operatie. Ze was van mening dat we mijn kleine superman er het best zo goed mogelijk konden op voorbereiden en niets geheim hielden, ook de pijn niet.

Ze ging dus even zitten nadenken en toen kwam ik maar even met een oplossing op de proppen ;) dat is mijn taak  immers als mama.

Het boekje van het ziekenhuis kon ik wel vertalen naar mijn kleine superman zijn niveau en er staan heel goede foto's in, dan hebben we nog een pop en aerosol masker om alles uit te beelden en te oefenen en mooie picto's die hij omhoog kan houden voor als hij pijn heeft zodat hij zijn keel niet hoeft te belasten.

De kinderpsycholoog keek me met open mond aan en was onder de indruk, raar vond ik dat mits ik het niet meer dan normaal vind dat ik met oplossingen kom.

Bij deze kunnen we dus van start gaan. Mijn kleine superman zal er in elk geval helemaal klaar voor zijn maar of mama dat ook gaat zijn...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten