woensdag 31 oktober 2012

De pleister

Mijn kleine superman had gisteren een infuus in zijn voetje, zoals je hier kan lezen. Nadat ze dit hadden weg gehaald hebben ze daar een dikke prop gaas over gedaan en dat vastgekleefd met pleisters. De verpleegster zei nog 'Zo pijntje weg.' Dat had ze niet mogen zeggen. Mijn kleine superman neemt immers zo'n dingen nogal letterlijk. We zijn nu dus 1 dag later en ja zoals ik wel had gedacht mag het er niet af. 'Neeeee, ni tjug pij!!!' Gilt hij voluit als ik nog maar vraag of het weg mag. Het zal wel los weken in bad vanavond zeker? Hopelijk doet hij er dan niet te hysterisch over of vraagt hij geen andere pleister, nu in dat geval... liever een gewone pleister dan die dikke prop ;)

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja :) Hij viel er half af toen hij panisch gilde dat ik hem er NU af moest halen. Hij ging als een zot op zoek naar het gaatje maar dat was al weg :p Hij was zichtbaar teleurgesteld dat hij het niet vond want zo had hij geen reden om te klagen :p Ik moest er zelfs niets van zeggen, die link maakte hij wonderbaarlijk zelf dus ik ben helemaal trots op hem :)

      Verwijderen