donderdag 11 oktober 2012

Een uitzonderlijk goede dag!

Mijn kleine superman:
- wou in mijn armen, onder een dekentje een boekje lezen
- flink gegeten, inclusief al zijn groentjes
- een halve beker verse soep gedronken
- geen ruzie gemaakt met zijn kleine broer, integendeel flink samen gespeeld
- geen crisis gehad
- niet gehuild om naar school te gaan
- veel gepraat, gezongen, voorgelezen, ...
- niet tegengesproken

Een uitzonderlijk goede dag om weer niet gauw te vergeten hoewel ik zo'n zeldzame dagen toch maar raar vind omdat ik dan vind dat hij niet zichzelf is... Ja ik weet het, het is nooit goed! Nee niet waar hoor, ik ben super trots op mijn kleine superman en geniet ten volle van alles dagen zowel de normale, uitzonderlijk goede en toch ook wel de slechte. Ze horen er nu éénmaal allemaal bij en ze hebben allemaal iets moois op hun eigen manier!

3 opmerkingen:

  1. Al zijn groentjes? Amai, hoe lang was dat geleden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel hij eet sinds deze blog http://mijnkleinesuperman.blogspot.be/2012/10/groentjes-een-keerpunt.html al zijn groentjes op :D Na een jaar geen groentjes eten :D Ben super trots en blij, nu zijn kleine broertje nog :)

      Verwijderen
    2. Oh, die had ik helemaal gemist omdat ik toen op vakantie was! Zo super!

      Verwijderen