dinsdag 16 oktober 2012

Leuke longsleeves

Ik kocht me een maandje geleden 6 leuke longsleeves bij zeeman en was daarvoor slechts 6 euro kwijt ;) Geweldig gewoon maar ik kocht ze met het oog om ze te pimpen. 6 effen kleurtjes had ik en ik wist dat er een fijne (facebook)vriendin leuke flockfolie applicaties verkocht. Ik bestelde bij haar dus 6 leuke figuurtjes en zocht me kleuren uit.

Vandaag was het dan zover... een felroze envelop in de bus :D



Nadat ik de kindjes in bed had gestopt zette ik met plezier (stel je voor) mijn strijkplank recht en haalde het strijkijzer boven. Tot mijn grote ergernis lag er nog een hele lading strijk bovenop die 6 longsleeves die ik nodig had, graven dus ;)

Na wat gesukkel en gefoefel kwam ik toch tot een prachtig resultaat.
3 gepimpte zeeman longsleeves voor mijn crimineel schattige zoontje


en 3 gepimpte zeeman longsleeves voor mijn kleine superman


Om 1 of andere reden zet blogger de foto op zijn kant *zucht*. Nu jah zoals jullie kunnen zien is het resultaat verbluffend.

Eind berekening ligt op ongeveer 7 euro per SUPER PERSOONLIJKE longsleeve :)

Deze mama is super gelukkig!

Zeker aan te raden dus is shop.knuffelmama.be!!!

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden!

    Ah ik zie het denk ik bij de giraf? Zal ik hem nogmaals opsturen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor knuffelmama, ik kreeg al een extra mier. Ik ben een zeer tevreden klant en ik weet hoe ik vanaf nu weer op mijn kleding kan besparen :)

      Verwijderen