dinsdag 7 mei 2013

24-uurs klok

Al geruime tijd stak de 24-uurs klok mijn ogen uit. Ik zag ze bij mensen rondom mij, die ook kinderen met autisme hebben, opduiken. Stiekem was ik jaloers... ik wist welk nut ze zou hebben op onze superman maar tegelijk was ik bang dat we de kost voor niets zouden doen omdat hij ze misschien niet zou snappen. Uiteindelijk besloot ik vorige vrijdag van ze toch te bestellen en vandaag kwam ze aan.

Zonder dat ik als mama ook maar 1 woordje uitleg gaf, zei onze superman nadat ik er een pictogrammen had opgehangen dat als de wijzer (het stokje) op de boterhammen stond hij dan boterhammen mocht eten. Het kon niet makkelijker gaan. Hij snapt het volledig en is een groot succes. De hele namiddag en avond was ze in gebruik en het ging alsof het niets is.

Een tevreden mama...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten