woensdag 30 april 2014

Een picto meer of minder...

... wat maakt het nog uit?!

Twee weken geleden ongeveer kwamen er kleine 24-uurklokjes en daar konden mijn picto's van 2.5 x 2.5 niet op dus ging ik kleinere maken. Ook op de grote 24-uurklok begon de grote mij te storen. Ook willen we in de toekomst een weekschema voor Thibeau dus daar had ik dan ook ineens pictogrammen voor nodig.
Dus ik zette me achter mijn computer en begon er aan...
10 pictogrammen van 1,3 x 1,3 , ongeveer 350 pictogrammen van 1,5 x 1,5 en ongeveer 250 extra pictogrammen van 2,5 x 2,5. Rolden er uit mijn printer, evenveel knipte ik er, evenveel lamineerde ik er, evenveel knipte ik er opnieuw. Daarna de vergeten pictogrammen nog bijgemaakt (ja ook met dat aantal was ik er weer een deel vergeten).
Afgelopen maandag kon ik dan van een vriendin de magneettape in ontvangst nemen die ze voor mij bestelde en kon ik beginnen kleven. Ging vlotjes... Hang ik ze op het magneetbord en ja hoor waar ik al bang voor was... Ik voelde mijn auti-kant kriebelen... Deze magneettape is 1.5 mm dik en de andere is zo dik als plakband! Wat een verschil! Nee ik kon er niet op zien dus kregen zowel alle nieuwe als de ongeveer 700 oude pictogrammen allemaal nieuwe magneettape. Mijn vingers doen er nog pijn van!
Vandaag eindelijk klaar!!! (zwarte vierkantjes op twee foto's zijn de picto's van Lucas zijn thuisjuf)

De rol magneettape was zo groot als de doos.

De doos met pictogrammen voor de weekschema's.
  

De doos met pictogrammen voor de 24-uurklokken.

De 24-uurklokken met nieuwe pictogrammen. 
Deze komen in de toekomst nog verder uit elkaar te hangen van zodra Thibeau zijn weekschema er is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten