vrijdag 25 april 2014

Interview door radio 2

Ik begin bij het begin...

Zoals jullie je vast wel kunnen herinneren stonden wij in maart te kamperen voor een plaatsje in het buitengewoon onderwijs type 7. Ik heb toen in de hoop dat deze problematiek nog eens extra aandacht zou krijgen een mailtje gestuurd naar verschillende media. Ik kreeg toen nergens een antwoord maar het stoorde me niet echt aangezien er al een aantal scholen buitengewoon onderwijs in het nieuws verschenen in verband met kamperen.

Toen ik dan ook begin deze week telefoon kreeg van radio 2 in verband met mijn mailtje een maand geleden moest ik al eens goed nadenken waarover ze het had. Ze legde me kort uit wat de bedoeling was en ik ging direct akkoord.

Wat is nu het doel...
Ze zouden me thuis komen interviewen en dan uit mijn tekst de sterkste dingen nemen. Presentatoren gaan dan die dingen voorleggen aan politici en eens luisteren wat die er op te zeggen hebben.
Of je mijn stem zal horen dat wist de dame in kwestie nog niet en hoe het exact gebracht wordt ook nog niet maar dat maakt mij niet zoveel uit. Belangrijkste voor mij is dat deze problematiek nog eens onder de aandacht wordt gebracht.

Vandaag was dus het interview en wat er is gevraagd en gezegd... Dat is nog een verrassing.

Van zodra ik weet wanneer het wordt uitgezonden hou ik jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten