vrijdag 2 mei 2014

100

Oké na me twee dagen in te houden, kan ik het toch niet laten sorry.
Mijn 100ste blogbericht!!!

Nog maar 100 of toch al 100...

Het doet me toch wel weer even stil staan waarom ik van tijd begon te bloggen. Terug even in de tijd en tot de vaststelling komen dat de tijd toch wel heel erg snel gaat. Tot de vaststelling komen dat mijn kindjes weeral 100 berichtjes of anders 1.5 jaar ouder zijn. Er is zoveel veranderd in dat 1.5 jaar tijd. We kochten een huisje, we trouwden, namen twee lieve poezen in huis en kregen er nog een wolk van een zoontje bij. Tijd... het gaat snel...

100
- berichten over liefde, vreugde, ASS, spelen, verdriet, trots, teleurstellingen, boosheid, vertrouwen, ...
- keer mijn hart luchten en dingen delen met anderen.
- keer weer nadenken over wat ik ga schrijven en hoe ik het ga schrijven.
- keer dank je wel aan al diegene die mijn blog volgen en lezen!

Hop naar de volgende 100?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten