maandag 19 mei 2014

Uitzending fragment radio 2

Deze voormiddag kreeg ik een telefoontje van radio 2 met de mededeling dat om 12:40 mijn stukje zou te horen zijn. Ik dus online gaan luisteren maar er was iets anders te horen. Blijkbaar is het naargelang de provincie een andere volgorde.

Nu voor al diegene die het dus niet hebben gehoord deel ik hier graag met jullie de audioberichten.

Eerst een stuk van mijn verhaal
http://outpost.vrt.be/privemp3/buitengewoononderwijscaseAF_999140.mp3

Dan een stuk met de reactie's van twee politici
http://outpost.vrt.be/privemp3/VK14POL.BuitengewoonOnderwijsAF_999143.mp3

Ik wil heel graag radio 2 bedanken voor dit stukje radio. Ze hebben er (vind ik persoonlijk) een mooi stukje van gemaakt.

En voor de dame van VLD... Mijn zoon kan NIET!!! mee in gewoon onderwijs!

De fragmenten blijven 1 maand online wie ze daarna nog wil beluisteren mag mij steeds contacteren.

1 opmerking:

  1. als het voor jullie een troost kan zijn, jullie zijn niet alleen!!!
    Wij hebben hier ook een 9 jarige ASS'er die wel een school heeft met een autiklas, maar sinds januari van dit jaar niet meer wil gaan omdat de school weigert mee te werken aan de noden van het kind.
    Mijn zoon is in januari gaan school na maanden van gepest en genegeerd gedrag van leerkrachten, hij wou leren (IQ130) maar de leerkrachten wilden niet helpen, op den duur begon hij is zich zo te vervelen dat het te veel is geworden.
    Wij hebben thuisonderwijs aangevraagd papieren persoonlijk gaan afgeven en de school die ze voet bij stuk houdt dat ze niets hebben gekregen!! onze zoon gaat ziende ogen achteruit, g'n sociale contacten, geen logo, geen kiné, alles weg.
    Ook wij vinden geen school voor volgend jaar!! of we moesten hem naar brugge sturen wij komen zelf uit het antwerpse.
    werken allebei en thuis nog een zoontje 5 die ook naar school moet.

    Wij hebben al samen gezeten met het LOP (leerlingenoverlegplatform) gemaild naar minister van onderwijs, politiek, kranten, alles wat we kunnen bedenken! maar niets helpt, niemand reageert.

    Dus de grote vraag is??? WAT DOEN WE VOLGEND JAAR????

    BeantwoordenVerwijderen