zondag 10 maart 2013

Mobiel magneetbordje

Als vervolg op mijn vorige blogbericht bij deze het mobiel magneetbord.
We gingen naar ikea en kochten dit:





Waarna mijn ventje er een stuk afzaagde en we dus dit kregen (ter verduidelijking er zullen in totaal 13 mobiele magneetbordjes uit kunnen gehaald worden):




Na wat zaag, schuur en boor werk heb ik nu een mobiel magneetbordje waarop als voorbeeld het tandenpoets schema en kappersschema hangen:





Vanaf nu kunnen we dus ook op verplaatsing goed gaan verduidelijken mét magneetjes.

2 opmerkingen:

  1. Hey Kimberley, ik kreeg vandaag een 'Liebster Blog Award' en bij deze geef ik die graag door aan jou! :) http://smulhuisje.blogspot.be/2013/03/ik-werd-genomineerd-voor-een-liebster.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw! Heel erg bedankt en proficiat met jou nominatie ;)
      Ik ga straks zeker de award ook doorgeven!

      Verwijderen