maandag 5 november 2012

Uit- en aankleden

Hij kon al een tijdje zichzelf uitkleden, nu ja een tijdje... een maand of twee. Sinds een week kon hij ook helemaal zelf zijn pyjama aan doen, dat rekt immers langst alle kanten mee. Deze ochtend was het plots een 'Neeeeeeeee' gegil omdat ik hem ging aankleden nadat hij zichzelf had uitgekleed. Daarna volgende de 'Self toen!' Oké doe het dan maar zelf hé, dacht ik bij mezelf. Vol verbazing stond ik te kijken hoe hij kledingstuk na kledingstuk feilloos aan deed. Oké ik moest ze wel op de juiste manier voor hem op de grond leggen, uiteraard in de juiste volgorde zoals altijd ;)
Eens klaar moest ik hier en daar nog een hoekje recht trekken en zijn sokken juist draaien en klaar was hij voor school.

Hij deed dit alles weer zonder enige oefening. Hij wou hier nooit op oefenen dus kleedde ik hem gewoon altijd aan. Zo is mijn kleine superman nu gewoon. Hij kan het of hij kan het niet en oefenen hoort daar niet bij.

En terecht trots dat hij was op zichzelf hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten