donderdag 31 oktober 2013

Buik gaat 'BOEM' zeggen.

Ik stond deze ochtend boterhammen te smeren toen onze superman plots naast mij kwam staan...
L. (heel enthousiast): Jaaaaaa de baby gaat uit de buik komen.
Ik: Nu toch nog niet.
L.: Maar mama jij hebt wel een hele dikke buik.
Ik: En hoe komt dat, dat mama een dikke buik heeft?
L.: Omdat de baby heeeeeeel groot aan het worden is.
Ik: Ja maar de baby moet nog veel groter worden voor die uit de buik mag hoor.
L.: Wordt u dikke buik dan nog dik(ker)?
Ik: Ja hoor. Mama haar buik moet nog wel veel groeien net als de baby. Wil jij weten wanneer de baby uit de buik komt?
L.: Jaaaaa!!!!

Ik laat het hem zien op zijn jaarkalender waarop hij 'Mama dat is nog lang hoor dan gaat jou buik 'BOEM' zeggen.'

Ik heb hem maar gerustgesteld dat mama's buik helemaal geen 'Boem' kan zeggen en toen ging hij weer verder spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten