dinsdag 22 oktober 2013

Kleine broer zijn kunstwerk!

Tekenen bij kleine broer ging nog steeds van kribbel krabbel. Hij deed het graag en het stoorde ons niet dus dwongen we hem niet tot meer.
Bijna dagelijks zit er wel een tekening in zijn boekentasje van op school met grote cirkels en wat krabbels, niet meer, niet minder, niets nieuws.
Net zoals de vorige dagen haalde ik ook vandaag weer een tekening uit zijn boekentas.
Toen ik ze open rolde liet ik spontaan (gelukkig zag en hoorde niemand me) een kreet.
Een hoofd met twee oogjes en daarnaast 4 lijnen (een handje).

Wauw seg onze jongste zoon zijn eerste tekening van en kindje! Wat ben ik trots!

De tekening zelf is niet zo duidelijk vanwege de lichte kleuren van potlood maar in het echt zie je ze echt goed!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten