vrijdag 7 november 2014

VVA magazine - Een écht feest!

Al enige tijd ben ik vrijwilliger voor VVA. Sinds de geboorte van Victor kon ik niet zoveel meer doen voor hen. Victor weigert flesjes en hem mee nemen naar getuigenissen ofzo gaat natuurlijk niet. Dit vind ik spijtig. De dingen die ik voor VVA doe, doe ik écht graag maar het is nu even niet anders, Victor blijft vast niet zijn hele leven aan mijn borst hangen dus geniet ik van hem en zal ik daarna er wel weer voor 100% staan voor VVA. Wat ze wel weten is dat ze altijd beroep mogen doen op mij voor dingen waarbij ik Victor kan meenemen of van thuis uit kan doen. En zo kreeg ik enkele maanden geleden al de vraag om teksten door te sturen voor onder andere het info pakket dat je bij hen kan aanvragen.



Nog niet zo heel lang geleden kreeg ik ook de vraag of ik ook iets wilde schrijven voor het VVA magazine. Dit deed ik eerder al eens wat je hier kan terug lezen en hier.
Het onderwerp van het VVA magazine zou deze keer FEEST zijn. Ik mocht schrijven over hoe wij een geboorte ervaren, de kindjes, hoe we het voorbereiden, ... Kortom... Een geboorte, een feestelijk gebeuren.

Uiteraard zag ik dit volledig zitten en schreef dan ook ijverig door. Ik schreef over hoe we de kinderen hebben voorbereid en hoe ze reageerden op de geboorte. Ik vond het fijn om het allemaal weer even te mogen herbeleven. Voor ons was de geboorte van onze jongste dan ook wel een écht feest.

De foto's zijn niet helemaal duidelijk maar wie het wil lezen moet zich maar abonneren op het VVA magazine sorry. Het is echt de moeite om je op te abonneren. Er staan leuke ervaringen en verhalen in, boekentips, een nieuwsflash, ... kortom veel leuke dingen. Ik ben nu al twee jaar abonnee op het magazine en heb er nog geen spijt van gehad.

Het laatste stukje maakte ik wel een duidelijke foto van. Waarom? Omdat ik graag met iedereen wil delen hoe ontzettend trots en gelukkig ik ben op en met onze kindjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten