woensdag 9 juli 2014

Een dag vol goed nieuws!!!

Het begon met vroeg opstaan deze ochtend. De kindjes hadden een korte nacht gehad wegens een teveel aan apekuren de avond ervoor, maar geen medelijden want om half 9 moesten we aan het revalidatiecentrum staan voor de uitslagen van Thibeau zijn stotteronderzoekjes.

Daar kregen we het eerste goede nieuws van de dag. Thibeau zijn stotteren is een zeer lichte vorm en de kans is groot dat het weer vanzelf over gaat!

Dan thuiskomen en zien dat de pakjesdienst nog niet was geweest! Woehoe! Een uur na thuiskomst... jawel hoor de pakjesdienst!

Nog wat later de postbode met een brief van Lucas zijn nieuwe school. Ai, geen semi-internaat voor Lucas wat nu?! Lucas kan echt niet in die grote volle refter zitten. Beetje in paniek bel ik naar de school waar ik als bij wonder de persoon aan de lijn kreeg die onze inschrijving deed. Die vertelde me dat ze er voor kozen gans Lucas zijn klasje geen semi-internaat te geven. Hij zal in een klasje van 5 zitten in een aparte afdeling waar maar een 7-tal leerlingen geen semi-internaat hebben wat maakte dat ze dus maar met een 7-tal samen refter hebben! Dit maakte ook... geen semi-internaat is gelijk aan behoud thuisbegeleiding!!! Jahaaaaa!!! Al een geluk was ik thuis want ik kreeg spontaan kippenvel en ging zonder nadenken fladderen en springen... Ja ook ik doe dat...

Daarna komt manlief thuis met onze doopkaars van Victor zodat dat toch al in orde is voor de aankomende doop.

In de namiddag komt er dan nog iemand langst voor onze bakfiets die deze ook gewoon koopt zonder teveel tralala!

Een namiddagje samen spelen met de kindjes, loom bandjes maken, met de lego spelen, gek doen, ...

En dan nog de dag afsluiten met een stevige opruimbeurt van mijn bureau, dat doet deugd zoveel extra ruimte aan mijn bureau!

Ik ga nog wat verder opruimen en nagenieten van deze fijne dag!

Oh en de regen? Niets van gemerkt want de zon scheen hier hard genoeg in huis om heel de aardbol te verlichten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten