donderdag 5 maart 2015

26 jaar...

26 jaar en al (bijna) 7 jaar samen met mijn man,  meer dan 6 jaar mama van Lucas, 5 jaar mama van Thibeau, 1 jaar mama van Victor, 1.5 jaar getrouwd, ...

26 jaar... De tijd vliegt en toch nog zo jong. Want dat hoor ik vaak 'Ben jij nog maar 26?!' Nee dat bedoelen ze niet omdat ik er oud uitzie! Of wel? Nee, dat bedoelen ze niet... Hoop ik...

5 maart 2015:
00:10 mijn man zijn euro valt 'Gelukkige verjaardag!'
00:30 Victor komt om zijn nachtvoeding, de eerste in mijn 26ste levensjaar! Zalig!
7:00 gefluister aan mijn bed: 'Mamaaaaah, maamaaaahhhh, ik heb een idee! Gefeliciteerd!!!' Lucas...
8:00 mijn man,die me ondanks zijn ziek zijn en koorts, me ontbijt op bed brengt maar die ik maar even weer naar beneden stuur met de boodschap dat ik er aan kom want dat Victor nog slaapt.
8:05 Lucas die een hartje tekent op zijn ipad en me nogmaals feliciteert en Thibeau die er achteraan fluistert.
Aansluitend eet ik mijn klaargemaakte ontbijt op bed, aan de keukentafel.
8:30 Cadeau'tjes tijd!
10:00 De postbode! Een kaartje en cadeautje van Sofie en haar gezin! Pralines mmmmmm!

Vanaf dat moment stromen ook de sms'jes, telefoontjes en facebookberichtjes binnen.

Wat een gezegende verjaardag zo!

Dat dit levensjaar eentje mag zijn zoals het vorige. Vol liefde en geluk samen met mijn prachtige gezin, vrienden en familie.

Dankjewel voor de vele gelukwensen! Ik ga nog wat genieten van mijn verjaardag!

 Dit kaartjes koos Lucas uit naam van het gezin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten