dinsdag 3 juni 2014

Muursticker

Ik herinner me nog toen we 1.5 jaar geleden verhuisden dat ik op facebook een oproepje deed naar teksten om een leuke muursticker van te maken voor op onze donker paarse muur boven de zetel. Vele sites en teksten passeerden maar niets was wat we wilden. 1 tekst bleef hangen maar die stond bij een vriendin al op de wc muur. Ik wilde niet hetzelfde. De muur bleef dus stickerloos. Uiteindelijk toch beslist toch voor die tekst te gaan. Waarom? Wel hij zegt alles wat centraal staat in ons gezin, hij is mooi en straalt warmte uit. Na de beslissing bleef de muur nog steeds een hele tijd stickerloos. Ik wilde de sticker namelijk 1m20 op 60 cm. Geen kleine sticker dus. Ik was er wat bang van om hem te maken dus kwam het er maar niet van tot ik op een site botste met wel heel goedkope vinyl. Voor die prijs kon ik de sticker niet laten maken dus bestelde ik vinyl... Matte en glanzende beige vinyl.
Eerst kwam de glanzende binnen en in al mijn enthousiasme begon ik die te snijden en op de muur te kleven... oeps... dat gedeelte moest in het mat zijn... Eens hij op de muur kleefde besloot ik dat ik de andere woorden niet ook in het beige wilde dus besteld ik goud bij (en zaten we 1.5 week met een half afgewerkte sticker op onze muur). En zo geschiedde met veel gevloek, getier, gezweet en zelfs tranen...

Het eerste pelwerk




Het eerste plakwerk


Eindelijk klaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten