dinsdag 26 mei 2015

Weer eens terug van weggeweest

Zoals me wel vaker overkomt, is het ook deze keer weer een tijd geleden dat ik blogde. Hoe het komt?
Wel voor diegene die me enkel via blog volgen en het dus nog niet moesten weten... Morgen ben ik alweer 12 weken gelukkig en (intussen) stralend zwanger. We mogen begin december ons vierde spruit verwelkomen. Ik heb net zoals bij de vorige twee de afgelopen weken niet veel in mij gehad. Ik was misselijk en vooral futloos. Ik lag en deed niet veel buiten dan kijken of de kindjes niet verongelukte en tijdig iets te eten kregen.

In deze periode vertrokken we op 10 mei met de wagen naar het zuiden van het Gardameer in Italiƫ. Doodsbenauwd was is voor de rit (ja ik word reisziek en als zwanger ben is dat nog eens tien keer zo erg) maar die viel gelukkig razend goed mee. Eens aangekomen verdween mijn misselijkheid en futloos zijn. Wat wil je... Je doet je ogen open, gaat naar buiten en gaat weer naar binnen als je je ogen gaat toedoen. Je leeft buiten, in de gezonde lucht. Logisch dat ik tonnen energie kreeg. Over de reis zelf blog ik later wel weer (eerst nog wat uitpakken enzo).

Dus bij deze hoop ik weer stilaan de blog op te nemen. Ik twijfel over wat veranderingen ivm het bloggen maar daarover vertel ik dan wel weer meer als ik er voor mezelf uit ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten