woensdag 4 december 2013

Al 5 jaar!!!

Ging zonet haar superman uit bed halen en vroeg of hij nog wist wat er vandaag ging gebeuren. Luid genoeg riep hij 'Jaaaaaarrrrrriiiiiggggggg!!!!!!!!'
'Ja hoor lieve L., gelukkige verjaardag, mag ik je een kus geven?'
Dat mocht en daarop volgde heel lief 'Ooooh dankjewel iedereen!'

Eens beneden zag hij op zijn klok de picto van cadeautje (die hing al een week lang te blinken op het weekschema) onder de foto van papa. Weer 'Ooooh dankjewel iedereen!'
En toen zag hij aan zijn bordje een envelop met zijn naam op. 'Mama is die voor mij?'
'Ja hoor het is jou plopkaartje.'
Hij pakt hem vast (hij koos het kaartje zelf in de winkel, zo'n lekker irritant dat de kabouterdans afspeelt als het opent) en zegt 'Ooooooh wat zou daar toch inzitten, wat zou daar toch inzitten, wat zou daar toch inzitten mama????'
Hij doet hem open en weer 'Oooooooh dankjewel iedereen!'

Dan wandelt hij naar het weekschema. 'Mama het is woensdag en ik moet niet naar school?'
'Nee ik had je toch verteld dat je niet meer naar school moet tot (wijzend op de jaarkalender) hier?'
'Ooooooh dankjewel dit is de leukste verjaardag!'

Oké hij heeft stress en dat laatste deed heel erg pijn maar zijn stralende gezichtje en pure onschuld... Zalig!!! Ook voor mama wordt dit een dagje puur genieten!

Gelukkige verjaardag mijn kleine (of toch nu al wel heel erg grote) superman!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten